2013. november 15., péntek

9.Kritika

Story of My Life
http://storyofmylife1dlovestory.blogspot.hu/


Kinézet

Kezdjük a legelején...... A fejléc, egyszerűen ki mondom, borzalmas. Olyan, mintha egy rózsaszín háttérre csak rá lennének rakva a karakterek és az sem szép, ahogy a cím van rá írva. A háttér, is valami borzalmas, nagyon rózsaszín az egész blog. A sablonnal viszont semmi gondom nincs. A modulokba nem tudok bele kötni. Összességében csak a fejléccel és a háttérrel van bajom, ha szeretnél kérj egy desing át alakítást és meg csináljuk neked jól.

20 / 10

Történet

A történeted alap sztorija jó, de mára már sablonos. Hisz számtalan olyan bloggal találkozni, ahol a lány valamelyik banda tagnak a húga, aki vagy jóban van a fiúkkal vagy rosszabban, a tiéd az utolsóba tartozik. A részekben viszont vannak egyediségek is, de nem sok.

15 / 7

Írásmód

Nem is tudom, hogy hol kezdjem..... A fogalmazásodon és a helyesírásodon van még mit javítani. A részek hosszán is, lehetne hosszabb.  Nekem egy kicsit összecsapottak a részek, mintha csak egy- egy szöveg környezetet írnál le, és ez nem jó. Azt lehet érezni, hogy ugrálsz az időben, ezt értsd napra és órára, akár csak egy percre.
Próbáld meg folyamatosan írni, akár egy napot vagy egy eseményt le írni egy részben.

15 / 6

Teljes egészében a blogra rá férne egy desing át alakítás, amit mi is szívesen el készítünk. A történet jó, csak figyelj, hogy ne legyen sablon. Az írásmódodra is figyelj és remélem meg fogadod a tanácsomat. Egy kis javítással ez is jó blog lehet.

50 / 23
Ashlyn Styles

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tudod, van egy olyan mondás, ami így hangzik: 'Ízlések és pofonok...' Mindenkinek meg van a saját véleménye.:) Nekem például az, hogy ezt így, ahogy lehet, eléggé gonoszul írtad meg. Nem azt jelenti, hogy megbántottál! Csak ha belegondolsz, az én sztorim még az elején tart, és lesznek benne fordulatok. A fejlécleszólásodra annyit, mint az elején: Ízlések és pofonok...
    puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      így van igaz a mondás, én csak őszinte voltam és elmondtam a véleményemet, szerintem nem volt gonosz csak őszinte
      x Ash

      Törlés