2013. november 17., vasárnap

11.Kritika



A múlt kínzó árnyéka

Kinézet

Amikor először rámentem a blogodra egyből megfogott a kinézete. A fejlécedet is elnéztem egy ideig, nem tudtam eldönteni, hogy miért tetszik ennyire, de még most sem tudom, csak azt, hogy tetszik. Minden összhangban van, nagyon alapos munkát végeztél. ( gondolom te csináltad, mivel nincs kiírva, hogy nem így van). A betűtípusok jók. A modulsávba se tudok nagyon belekötni, de egyet megjegyeznék. Szerintem a "Readerst" tedd feljebb, a "Chat" fölé. Ahogy a történetet olvastam arra jöttem rá, hogy ez inkább egy sötétebb történet, viszont mikor rámentem a blogodra nekem a designból nem ez jött le. Ez csak tanács, de szerintem sötétebb design kellene ide, de így is csodaszép.

20/19

Történet

Látszik, hogy van tehetséged az íráshoz, a történeted megfogott. Jó olyan blogokat is olvasni ami nem 1D-s vagy valamilyen sztáros, hanem egyedi kitalált történet, pont mint a tied. Én mindig is megszállottja voltam a fantasy történeteknek és a tiédnek is az lettem. Tetszik, hogy alaposan leírsz mindent, bár én nem vagyok oda a harmadik személyben íródott történetekért, de ezt most itt félreteszem, mivel érdekel, hogy mit hozol ki belőle. Folytasd mert megéri, nagyon ügyes vagy!

15/15

Írásmód

Tetszik a fogalmazásod, de az még jobban, hogy kimondod, amit gondolsz vagyis még a trágár szavakat is. A részek hossza jó, bár én még tudnám tovább is olvasni, ha hosszabb lenne. :D Viszont valamit csak megjegyeznék, a helyesírásoddal nincs baj, de most ezt lehet, hogy csak nekem tűnt fel de az egyik helyen azt írtad, hogy 'várszívók' az nem vérszívók akart lenni? Bocsi ha tévedek, csak feltűnt. Azt ajánlom, hogy mielőtt felteszed egyszer olvasd át, hogy ilyenek ne forduljanak elő.

 15/14

Összességében tetszik a blogod. Alig várom, hogy tovább olvashassam a történeted!

50/48

Summer R.

2 megjegyzés: