2013. november 12., kedd

7. Kritika

Végtelenül
http://melissaandissistorybydzs.blogspot.hu/


Kinézet

Kezdjük a fejléccel akár, hogy is nézem nekem nem tetszik. Nem épp a legjobb választás volt a lány képe. A blog címét sem épp így írnám rá, mert így nem szép. A sablonba nem tudok bele kötni. A háttérrel viszont nem vagyok megelégedve. A fejlécen és a háttéren változtatnék. A modulokba nem nagyon tudok belekötni, csak a chat színét változtatnám meg.  Remélem meg fogadod a tanácsokat és nem sértettelek meg vele.

20 / 14

Történet

El olvastam, hisz még csak 3 rész van fent. Nekem nem igazán nyerte el a tetszésemet. Nekem az egész olyan kusza, hogy egyszerűen nem tudom meg fejteni. Sajnálom, de én ezt gondolom róla.

15 /6

Írásmód

A fogalmazáson van még mit javítanod.  Írj egy kicsit világosabban és figyelj a helyesírásodra is. A részek hossza egy kicsit lehetne hosszabb is.Egy kicsit alakíts a szó kincseden is, válogasd meg a szavaidat.

15 / 6

Összességében a blogod nem nyerte el a tetszésemet. Remélem meg fogadod a tanácsaimat és változtatsz a blogon.  Nem megbántani akartalak, szóval remélem nem vetted magadra.

50 / 26

Ashlyn Styles

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése