2013. november 10., vasárnap

3.Kritika

Sziasztok!
Szerintem egy kicsit be mutatkozom. A nevem Ashlyn, de szólíthatok Ashnak is. Szerkesztő társa és barátnője vagyok Summer R.-nek és most meghoztam a legelső kritikámat. A bal oldali modulsávban megtaláljátok, hogy miket is kérhettek tőlem és az elérhetőségemet is megtaláljátok. Írjatok bátran, ha valami problémátok van.

A tenger gyermekei
http://atengergyermekei.blogspot.hu/


Kinézet

Az lesz a legjobb, ha a legelején kezdem. A fejléc, egyszerűen nem jutottam szavakhoz, vagy 5 percig néztem és csodáltam. Próbáltam hibát találni benne, de egyszerűen nem ment. Nagyon tetszik! 
A sablonnal nekem csak egy bajom van a színe, Én a helyedben azon változtatnék valami sötétebbre. A háttér szerintem tökéletes. Tökéletesen passzol a fejléchez. Nos, a modulsávban csak egy valamivel van bajom, a chattel. Én más színt választanék vagy akár átlátszóra csinálnám. Ezeken a kisebb hibákon kívül szerintem jól néz ki a blogod kinézete!

20 / 16

Történet 

Az őszintét meg mondva nem jönnek be az ilyen történetek, de ez tetszik. Elolvastam a Prológust és nem is tudom mi, de megfogott benne. Ahogy tovább olvastam az első és a második fejezetet még jobban tetszeni kezdet. Egy valamit tanácsolok, szerintem jelöld ki hogy kinek is a gondolatait írod le! Remélem sokáig olvashatom az írásodat!

15  / 14

Írásmód

A fogalmazásod jó! Jól használod a szavakat és helyesírási hibáid sincsenek, legalább is én nem találtam.  A részek hossza jó, de lehetne egy kicsit hosszabb, mert mindig azt kérem, hogy ne legyen még vége .....

15 / 15

Nagyon tetszik a blogod és ha lesz időm el olvasom az egészet. Remélem meg fogadod ezeket az apróbb tanácsokat és nem haragszol meg rám, de ez a véleményem!

50 / 45

Ashlyn Styles

2 megjegyzés:

  1. szia, természetesen nem bántottál meg a véleményeddel, köszönöm a dícsérő szavakat, és azt is hogy megmondtad hogy neked mi nem tetszik, próbálok javítani rajta.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy próbálod megfogadni a tanácsaimat.

      Törlés