2013. november 10., vasárnap

5.Kritika

A látszat csal
http://1dzaynandagirl.blogspot.hu/


Kinézet

Kezdjük a fejléccel, látszik hogy igényes munka és gondosan lett el készítve.  Legalább 5 percig néztem és csodáltam, kerestem a hibát, de nem találtam. Egyszerűen gyönyörű! A sablonnal és a háttérrel folytatnám, egyikbe sem tudok bele kötni, tökéletesen passzol a fejléchez. A modulokkal zárom ezt az egészet, nos nem tudok benne hibát találni, szerintem jól van el rendezve, nincsenek csak úgy oda téve, illetve dobálva.  Egybevéve tetszik a blogotok kinézete, nagy összhangban van!

20 / 20

Történet

Az elejétől fogva olvasom a blogodat Vivian és tudom, hogy társszerkesztőt vettél fel. Látom, hogy a legutolsó bejegyzést már a társad tette fel és nincs rá panaszom. Nagyon jó a történet már az elejétől fogva és nagyon remélem így, hogy ketten írjátok meg marad ilyen jónak.  Nagyon tetszik a női főszereplő karaktere és személyisége, egyik szereplővel sincs bajom. Nagyon várom már most a következő részt!

15 / 15

Írásmód 

Jól fogalmaztok! Úgy figyeltem meg, hogy nagy szó kinccsel rendelkeztek és  ezt jól ki is tudjátok használni. A helyesírásotokban nem találtam hibát, sőt még gépelésit sem, ezért külön gratula nektek! A részek hossza szerintem megfelelő, de néha lehetne egy kicsit hosszabb is. Mindig azt kívánom, hogy ne legyen vége, annyira imádom a blog történetét, hogy ez ki hat rám. Mindig nagyon várom a következő részt.

15 / 15

Összességében a blog az egyik kedvencem és  nem tudok rá rosszat mondani. Remélem ilyen jó marad és mindig olvashatom az újabb és újabb részeket. 

50 / 50

Ashlyn Styles

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése