2013. november 13., szerda

8.Kritika



We don't escape from our past

Kinézet

Egyszerűen imádom! Amikor megláttam a fejléced csodálni kezdtem. Nagyon tetszik az egész összeállítása, látszik, hogy aki készítette neked sokat dolgozott rajta. Csak egy problémám van a Címe nehezen olvasható, de ez nem nagy hiba, elnézhető. A háttér és a sablon is rendben van, tökéletes összhangot alakít a fejléccel. A betűtípusok is jók és a modulokkal sincs semmi bajom. Amit viszont hiányolok azok az oldalak, szerintem ez még kellene, ahová majd a kritikáidat is kiteheted, meg amiket csak szeretnél. Egybevéve nagyon tetszik a designod!

20/18

Történet


Meg kell, hogy mondjam, hogy tetszik a történeted. Imádom a krimiket. Bár még sok mindent nem értek, de gondolom ez azért van mert még nagyon az elején vagy. Fordulatokat viszel bele, ami tetszik, de azt nem értem, hogy miért öli meg az összes pasit? És, hogy miért ölte meg Lucas tesóját, de gondolom ez ki fog majd derülni. Folytasd, ne hagyd abba!

15/14

Írásmód

Nekem tetszik a fogalmazásod. Teljesen le tudod írni a gondolatokat és érzéseket Elizabeth szemszögéből. Helyesírási hibákat nem találtam. Ám egy gondolom van, hogy a részek hosszúsága nem egyforma, nem azt mondom, hogy pont ugyanannyi legyen, csak szinte közelítse meg.

15/14

Összességében tetszik a blogod, remélem nem bántottalak meg a szavaimmal.

50/46

Summer R.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése