2013. november 9., szombat

1.Kritika



That heart you caught... waiting for you


Kinézet

A fejléceden a képek szépen vannak összerakva, viszont nekem valami nem tetszik rajta. Nekem a címnek csak a "WAITING FOR YOU" tűnt fel először, csak utána vettem észre, hogy az a második fele. De ez csak egy pici hiba, nem feltűnő. A blogod összhangja szép. A barna szín dominál és teljesen passzolnak egymáshoz. Tetszik, hogy vannak oldalaid, így mindent sokkal könnyebben meg lehet találni. A moduljaid jó sorrendbe vannak felállítva, nem tudok belekötni. A betűtípusok is jók, viszont valamit megjegyeznék. Ahogy olvastam a részeidet a betűk összemosódtak én egy picivel nagyobbra tenném a méretüket és a színét is megváltoztatnám vagy világosra vagy sötétre, mert így nagyon azonosul a sablonnal és egy idő utána már nem tudod kivenni a szavakat.

20/16

Történet

Már a prológusodból rá lehet jönni, hogy ez egy sportos blog. Egy lány, aki eleinte nem akar sportolni, de a szülei nem törődnek azzal, hogy nem szeretné... Majd végül a lány is teljesen a rabja lesz a sportnak. Be kell, hogy valljam először nekem nem tetszett a történeted és még most sem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem, de felkeltette a figyelmemet. Kíváncsi vagyok, hogy ki az a fiú, akibe szerelmes volt vagy még mindig az?! Eddig a  történet időben ugrós, de ez nem baj, hiszen így ismerjük meg a múltját. Mivel még az elején vagy bízom benne, hogy lesznek izgalmasabb részek is, mert eddig csak egy szinten haladsz. A címéből ítélve ez egy szerelmi blog lesz, gondolom ez is hamarosan meg fog benne jeleni.

15/14

Írásmód

A fogalmazásod nekem nagyon tetszik, meg tudtál vele fogni. Sok a leírásos rész, ami mégjobban tetszik, mert a legtöbb blognál inkább párbeszéd van, de nekem az egy kicsit hiányzik belőle, de nem nagy baj. Amire egy kicsit jobban figyelnék a részek hosszúsága, próbáld meg tartani a szintet. Helyesírási hibákat nem találtam, csak elírásokat. Mielőtt felteszed a részt olvasd át egyszer. Nem sok van azt hiszem három helyen találtam csak, de sosem árt egyszer átolvasni azt amit írtál.

15/14

Összességében a blogod szép és látszik, hogy sokat foglalkozol vele. Csak így tovább! Vigyél bele minnél több egyediséget és izgalmat!

50/42

Summer R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése