2013. november 10., vasárnap

2.Kritika


Six days... I will survive

Kinézet

Akkor kezdem is az elején. A fejléced tetszik, látszik, hogy sok munka van benne, de szerintem jobban passzolna a történetedhez ez sötétebb fejléc, hiszen a történet sötét, rémisztő, remélem érted, hogy mire gondolok. Remélem nem sértettelek meg vele, de én ezt gondolom. A sablonhoz és a háttérhez is jobban menne a sötét szín. A betűtípusok szerintem megfelelőek és a modulsávval sincs semmi bajom. Egybevéve tetszik a kinézet!

20/18

Történet

Meg sem tudok szólalni. Olvasom a blogod és le vagyok nyűgözve. Nekem nagyon tetszenek az ilyen témájú könyvek és a blogodat is imádom. Nem tudom, hogy hogyan is pattant ki ez az ötlet a fejedből, de nagyon ügyes vagy! Ma elolvastam a második részt is és először azt hittem, hogy tényleg találtak kiutat errefel kiderül, hogy csak álmodta. Nagyon bírom Zoe természetét, keménynek mutatja magát, de szinte biztos vagyok benne, hogy igazából érzékeny személyiség. Egy kicsit még most is sokkolva vagyok a rész végétől. Ismeri? Egy ismerős képes ilyet tenni? Szép kis ismerős lehet nem mondom. Amikor megcsókolta és felismerte, mérges voltam rád, hogy itt hagytad abba. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki is lesz az a bizonyos személy. Remélem hamarosan olvashatom is!

15/15

Írásmód

A fogalmazásod nekem nagyon tetszik, úgy írod le, hogy teljesen bele tudom magam képzelni a karakterekbe. Kevés ilyen blog van, de a tied totálisan ilyen. Helyesírási hibáid nincsenek, sőt még gépelési hibák sincsenek, ezért gratula! A részek hosszúsága szerintem pont jó, de azt sem bánnám ha hosszabb lenne, hiszen olyan hamar vége szakad...

15/15

Összességében, imádom a blogod. Semmi rosszat nem tudok róla mondani, csak azt az apróságot a fejléccel kapcsolatban. Ha esetleg egyszer rávennéd magad és kiadatnád a könyv formájában, én leszek az első aki megveszi!

50/48

Summer R.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és örülök, hogy tetszik! Hát, könyvön még nem gondolkoztam, de majd egyszer, talán, nagyon-nagyon messze van az még.((:
    Sok puszi, Vivian.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen írtam! De ha egyszer netalántán lesz én tuti, hogy megveszem :)
      Ölel Summer!

      Törlés