2013. november 12., kedd

6.Kritika

Survive it all with you.
http://surviveitallwithyou.blogspot.hu/



Kinézet 

Kezdjük a fejléccel, egyszerűen borzalmas. Nem értem miért kell a színeset keverni a feketével ?!  Nem tetszik a tépés mintája és az sem, hogy a főszereplő lány, szinte ketté van vágva. A címnek sem ez a legjobb betűtípus. Én ki sem raktam volna a blogomra ezt, cseréld le. [ Ha nem tudsz készíteni, akkor akár tőlünk is rendelhetsz.]
A háttérrel és a sablonnal semmi bajom, nem tusok bele kötni. Tökéletesen egészítik ki egymást. A modulokban is kerestem a hibát, de nem találtam. Talán annyi kivetni valóm van, hogy az oldalakba tegyél egy kritika menü pontot is. Összességében a blogod kinézete jó, de a fejléc nem a kedvencem.

20 / 16

Történet

El olvastam, hisz csak 8 fejezet van fent. Engem nem fogott meg, de el kell ismernem ilyen történettel még nem nagyon találkoztam. Egyedinek tudhatod a történetedet.  A szereplők személyisége sem hatott meg annyira. Sajnálom, remélem nem bántottalak meg vele.

15 / 10

Írásmód

A történet meg fogalmazása jó. Úgy vettem észre jól bánsz a szavakkal és a fogalmazással. A részek hossza szerintem túl rövid. Ne hagyj, a pár beszéd között entert, nincs rá szükség. Próbálj még több fordulatot bele vinni és ezzel talán hosszabbak lesznek a részek.

15 / 10

Összegezve a blogod kinézete, de a fejlécet le cserélném és remélem megfogadod az apróbb tanácsokat is. Nem akartalak ezekkel megbántani, de nekem nem tetszik a blogod.

50 / 36

Ashlyn Styles

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése