2013. november 29., péntek

13.Kritika

Hello!
Nagyon sajnálom, hogy el tűntem, de mindent igyekszek be hozni. A hétvégén meg próbálom az összes kritikát el készíteni.

FIGHT THE PAIN
Fight The Pain


Kinézet

A fejlécet el néztem vagy 10 percig és egyszerűen nem tudok bele kötni. Nagyon imádom a fejlécet, de a készítő nevét nem a címhez írtam volna, hanem az egyik sarokba. 
A sablonnal és a háttérrel semmi bajom sincs. A modulokba sem tudok bele kötni. Csupa jót tudok mondani a kinézetről, tökéletes összhangban van.

20 / 20

Történet

Nem tudom honnan szedted ezt az ihletet, de ez a történet fantasztikus. El kezdtem olvasni és magával ragadott. Egyszerűen hihetetlen, igaz hogy csak Liamről szól, de nagyon jó. Egy biztos folytasd már nagyon várom a következő részt.

15 / 15

Írásmód

Nem találtam hibát a helyesírásodban. Jól fogalmazol a részek hossza is megfelelő. 

15 / 15

Összességével nagyon jó a  blogod és csak így tovább. Folytasd ne hagyd abba! Egyszerűen tökéletes a kinézet és a történet is fantasztikus.

50 / 50

Ashlyn Styles

1 megjegyzés: