2013. november 10., vasárnap

4.Kritika


Bet with Life

Kinézet

Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de a kinézetétől a blognak majdnem elájultam. Először is azt szeretném kérdezni, hogyha Lucy Hale a főszereplő lány akkor miért Bridgit Mendler van a fejlécen? A fejléc alapjában véve tetszik, de az írás rajta nagyon nem passzol hozzá, az csak rá van dobva és ezzel elveszti az összhangot. A háttérhez egyáltalán nem passzol sem a fejléced, sem a sablon. Először is a sablon én az "egyszerűből" választottam volna, és nem feketét, mert nem illik oda. S még valami a fejléced nincs szépen beillesztve, ezen változtatnod kéne. Hiányolom a blogodról az "oldalakat". Szerintem kellenének rá, ahová beteheted a kritikáidat és a szereplőket is stb. A modulsávadból hiányolom a chatet és én még betennék egy olyat is ahol röviden leírod a történeted tartalmát. Szeretem ezt a betűtípus viszont olvasás közben zavarja a szemem, szerintem valami egyszerűt kellene használnod. Ezeket a dolgokat nem azért mondtam, hogy megbántsalak velük, csupán segítségként. Nem kell megfogadnod a tanácsaimat csak ha szeretnéd..

20/7

Történet

Nekem általában tetszenek az ilyen történetek, de a tied nem. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de nagyon hamar haladsz. Semmi sem lehet megtudni, hogy miért szenved a lány vagy, hogy miket tettek vele, egyenesen a közepébe ugrottál. Én a helyedben jobban kifejteném a lány érzéseit és gondolatait és egy kicsit lassítanák a tempón, mert szerintem jó kis sztorit lehetne kihozni belőle. Szerintem ne hozd őket hamar össze Hazzal, húzd az időt, hiszen így nagyon hamar a végére jutsz és a jó blogoknak általában nem jönnek össze az elején a főszereplők, csak jó pár rész után. Nekem az első rész olyan semmilyen volt, semmit sem tudtam meg belőle még mindig sok a sötét pont, amit nem értek.
15/7

Írásmód

Van tehetséged az íráshoz, csak nem bontakozol ki és ez zavar. Vigyél bele több érzelmet, gondolatot. Helyesírási hibákat nem találtam. De a részek nekem nagyon rövidek, szerintem legyenek egy kicsit hosszabbak és ezzel biztos vagyok, hogy az olvasóidat is boldoggá tennéd.

15/10

Összességében nem nagyon nyerte el a tetszésemet a blogod, de amiket feljebb mondtam nem sértésnek szántam, csak segítségnek. Remélem te is annak fogod őket venni.

50/24

Summer R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése